#1 2012-05-10 16:48:25

 Susek

http://i.imgur.com/V6vgGfk.png

Skąd: Polska
Zarejestrowany: 2012-04-20
Posty: 10
Punktów :   
WWW

Ikony stanu postaci

Ikony stanu bohatera:


http://pzwiki.net/w/images/b/bc/Anxiety.gif
-Niepokój
Od wersji v2.0q,ikonka lęku pojawi się, gdy gracz jest albo chory lub otoczony przez zombie za pomocą zabarykadowanych drzwi lub okna. Obecnie są tylko trzy sposoby wyleczenia lęku: palenie papierosów, pozostawanie w znacznej odległości od potworów lub rozmawiając z NPC (inne postacie).

http://pzwiki.net/w/images/1/13/Moodle_bleeding.png
-Krwawienie
Postać traci krew z otwartej rany, a więc traci zdrowie. Poziomy intensywności krwawienia - oznacza kolor tła ikony (im intensywniejsza barwa,tym większe krwawienie) - dyktują, jak szybko postać traci witalność. Krwawienie można usunąć za pomocą bandaży.

http://pzwiki.net/w/images/1/16/Moodle_bored.png
-Znudzenie
Bohater jest znudzony zbyt długim przebywaniem w jednym miejscu/pomieszczeniu. Ta ikona może być usuwana przez czytanie książek, gazet, czasopism lub pisanie dzienników czy gryzmołów, lub spędzania wolnego czasu.

*Ta ikonka została wdrożona w wersji testowej, ale została usunięta z wydanej wersji.


http://pzwiki.net/w/images/4/40/Moodle_cold.png
-Zimno/Chłód
Charakter pozostał na deszczu wystarczająco długo, aby zmarznąć. Gdy bohater zachoruje, od czasu do czasu - a nawet często - kichnie. Okresowe kichanie będzie hałasować, co może przyciągnąć pobliskie zombie do lokalizacji, w której ostatnio kichnął bohater. Dźwięk może na szczęście zostać stłumiony przez chusteczkę do nosa. Aby korzystać z chusteczki, musisz ja umieścić w jednej z głównych gniazd ekwipunku. Oto przebieg choroby:

        -Katar

            "Niewielkie szanse na kichanie"

        -Pociąga nosem

            "Podatny na kichanie"

        -Zimno

            "Kichanie i kaszel. Szybkość i uzdrowienie obniżone."

        -Ma paskudny katar

            "Kichanie i kaszel. Prędkości i uzdrawianie poważnie zmniejszone."


http://pzwiki.net/w/images/3/31/Moodle_dead.png
-Śmierć
Bohater miał zbyt duże straty, tracąc cale zdrowe i odszedł.

        -Zmarły

            "Duża szansa na stanie się jedzeniem dla szczurów"


http://pzwiki.net/w/images/2/21/Moodle_drunk.png
-Pijany
Charakter wypił alkohol i stał się nietrzeźwy. Picie coraz większej ilości alkoholu prowadzić do opicia bohatera. W takim przypadku, postać ma zmniejszona dokładność/celność,przez co jest mniej sprawna w walce. Problemy może sprawiać też chwiejna postawa charakteru. Ten efekt zniknie z czasem, a sen przyspiesza proces trzeźwienia. Stany upojenia alkoholowego oraz ich skutki:

        -Trochę pijany

             "Gdyby jakiś alkohol..."

         -Pijany

             "Koordynacja nieco osłabiona"

         -Upity

             "Koordynacja osłabiona"

         -Całkowicie upity

             "Koordynacja poważnie osłabiona"


http://pzwiki.net/w/images/0/05/Moodle_endurance.png
-Wyczerpany
Postać jest zmęczona przez bieganie i walkę. Bohater regeneruje siły po przez zatrzymanie się i stanie w miejscu, lub idąc pieszo zamiast biegania. Im bardziej postać jest wyczerpana, tym dłużej potrwa odzyskanie sił, co może być niebezpieczne, gdy do okola jest mnóstwo zombi. Siła bohatera również maleje, ponieważ jest coraz bardziej wyczerpany, wpływa to na zadawane obrażenia bronią białą.

         -Umiarkowany wysiłek

             "Rest your legs"
            Postać staje się wyczerpana.

         -Wysoki wysiłek

             "Can't Run"
            Postać jest bardzo wyczerpana.

         -Nadmierny wysiłek

             "Can barely walk"
             Postać jest bardzo wyczerpana. Zazwyczaj dzieje się po pokonaniu bardzo dużej odległości lub gdy postać jest bardzo obciążona.


http://pzwiki.net/w/images/0/05/Moodle_heavyLoad.png
-Obciążony
Charakter niesie zbyt wiele rzeczy i nie jest w stanie przenieść ich w zwykłym tempie. Ten stan postaci może być osunięty po przez upuszczenie przedmiotów, umieszczając je w pojemnikach, lub przez spożywanie odpowiednich przedmiotów. Przeciążenie prowadzi do szybszego wyczerpania, niemożności wykonania danej czynności ,a nawet do urazów kręgosłupa.

*Uwaga: Liczby poniżej są dla domyślnego stanu bohatera bez Skill'i czy głodu(pozytywny/negatywny efekt)

         -Dość ciężki ładunek

             Waga całkowita: 75-120

                 "Torba jest trochę za duża"
                Postać jest obciążona.

         -Ciężki ładunek

             Waga całkowita: 121-142

                 "Prędkość poruszania się jest zmniejszona"
                Postać jest bardzo obciążona.

         -Bardzo ciężki ładunek

             Waga całkowita: 143-150

                 "Prędkość poruszania się jest bardzo zredukowana"
                 Postać jest bardzo obciążona.

         -Niezwykle ciężki ładunek

             Waga całkowita: 151

                 "Prędkość poruszania się jest bardzo ograniczona, co powoduje urazy kręgosłupa"
                 Postać jest bardzo obciążona, może być przyczyna utraty zdrowia.


http://pzwiki.net/w/images/8/8c/Moodle_Icon_Hungover.png
-Zatrucie żołądkowe
Ten stan, pojawia się gdy bohater cierpi z powodu niestrawności lub przebywa zbyt długo na dworze. Jedynym rozwiązaniem jest pobyt w pomieszczeniu.

http://pzwiki.net/w/images/7/73/Moodle_hungry.png
-Głód
Ta ikona reprezentuje stan głodowy. Czerwone tło mówi, że postać musi szybko coś zjeść. Zielone tło pokazuje, że postać jest dobrze nakarmiona. Będąc dobrze nakarmionym, uwypukla (wzrasta) się siła i szybkość leczenia, w zależności od ilości spożytego pokarmu, będąc głodnym występuje odwrotny efekt (zmniejszenie siły i szybkości gojenia).

*Ponadto, w zależności od statusu "głód", twoja zdolność przenoszenia przedmiotów się zmieni.

        -Negatywne skutki głodu

           Malo głodny

                "Cos na przekąskę"
                Postać zaczyna odczuwać głód.
                Brak wpływu na zdolność przenoszenia

            Głodny

                "Redukcja siły i gojenia"
                Bohater jest głodny.
                Ładowność zmniejszona o 8 punktów.

            Bardzo głodny

                "Znacznie zmniejszona siła i gojenie ran"
                Postać jest bardzo głodna i będzie musiała zjeść duży posiłek, aby zaspokoić swój głód.
                Ładowność zmniejszona o 16 punktów.

            Głodujący

                "Postać jest bardzo słaba, zdrowie ubywa"
                Postać jest bardzo głodny i zginie, o ile nie zje porządnego posiłku.
                Ładowność zmniejszona o 24 punkty.


        -Pozytywne efekty głodu

            Nieco głodny

                "Krótki okres uzdrawiania i wzmocnienie siły"
                Bohater nie jest głodny, na razie. Gracz leczy się szybciej a jego siła rośnie.

            Nakarmiony

                "Gojenie się ran i większa siła"
                Postać jest pełna. Gracz leczy się szybciej a jego siła znacznie wzrasta.

            Dobrze nakarmiony

                "Długotrwałe uzdrawianie i wzmocnienie siły"
                Postać jest bardzo pełna. Gracz leczy się szybciej, a jego jest o wiele większa.

            Bardzo dobrze nakarmiony

                "Bardzo długotrwale uzdrowienie i wzmocnienie siły"
                Postać jest pełna, i nie będzie głodna przez długi czas. Gracz leczy się szybciej a jego siła jest znacznie większa.

















Znalezione bledy tłumaczenia proszę pisać na moje PW
Wątek w ciągłej rozbudowie...proszę o cierpliwość

Ostatnio edytowany przez Susek (2012-05-12 21:13:51)


----------------------------------------------------------------------
"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy" ~Albert Einstein

Offline

 
Top 10 Graczy Project Zomboid
Num: Nick: Czas: Dowód:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.djsadam.pun.pl www.githaros.pun.pl www.deepika.pun.pl www.simsowo.pun.pl www.sony-ericsson.pun.pl